DOPRAVA ZDARMA do 4. listopadu s kódem: RIJEN24zobrazit méně ZJISTIT VÍCE
zobrazit více ZJISTIT VÍCEUkázka realizace balicích stolů pro zákazníka
Požadavky zákazníka
Zákazník potřeboval pomoci vytvořit pracoviště pro přípravu zásilek k odeslání. Balicí stůl má být ústředním místem pro práci.
Zákazník je předním evropským výrobcem průmyslové a procesní automatizace prostřednictvím senzorů, identifikačních systému, sběrnicové techniky a další elektroniky. Svým zákazníkům rozesílá rozličné elektronické součástky, často jako náhradní díly. Pracoviště, které má rozesílání na starosti objemově roste a stávající nedostatečně vybavené balicí prostory přestávaly stačit. Proto se společnost obrátila na Servisbal s poptávkou návrhu řešení pro zjednodušení a zrychlení práce a jeho následné realizace.
Naše řešení
Po zjištění situace na pracovišti zákazníka, bylo jasné, že je potřeba navrhnout balicí stůl na míru, který bude přesně vyhovovat prostorovým možnostem a přáním zákazníka.
Servisbal proto vypracoval návrh stolu, který byl poté ve spolupráci se zákazníkem několikrát revidován. Navržené řešení obsahuje dlouhou pracovní desku s velkým otvorem uprostřed, kudy se odklízí rovnou do koše již nepotřebný papírový obalový materiál. Ve finální fázi návrhu se řešila barevnost, Servisbal přesně vyhověl definici barev dle manuálu značky zákazníka.
Po odsouhlasení ceny proběhla výroba, dodání a složení stolu přímo na pracovišti zadavatele.
Přínosy
1. Výrazné zrychlení expedice zásilek, díky obalovým materiálům hned po ruce a praktické pracovní ploše.
2. Ergonomické pracoviště snižuje námahu během balení. Pracovníci nemusí odbíhat pro obalový materiál.
3. Zlepšení pořádku na pracovišti – koš na odpad je umístěn uvnitř stolu.
Chcete podobný stůl i do Vaší firmy? Neváhejte nás kontaktovat:
Josef Mervart
technologie pro balení
tel.: +420 604 207 970; +420 499 979 797
e-mail: automatizace@servisbal.cz
Nabízíme také standardizované stoly, které je možné zakoupit on-line: