Máme pro vás dárek! Čím více nakoupíte, tím lepší dárkový kupon získáte.zobrazit méně ZJISTIT VÍCE
zobrazit více ZJISTIT VÍCEJak postupovat při přebírání zásilky
Naším cílem je dodat vám vždy nepoškozené zboží, které jste si objednali, ve výborné kvalitě a co nejrychleji je to možné. Pokud však přesto obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, postupujte prosím dle těchto instrukcí, v závislosti na situaci:
Při přebírání zboží se všimnete poškozeného obalu
Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište tam, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě zkontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím emailu info@eobaly.cz.
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zaslané zboží nesouhlasí (záměna zboží)
Zavolejte nám prosím na tel. číslo: +420 499 979 797. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené
Dejte nám to co nejrychleji vědět. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobaly.cz
Co a jak vyfotit:
1. Poškozené zboží (tak, aby bylo vidět poškození)
2. Adresní etiketu zásilky
3. Přepravní obal nebo obalové materiály ve kterých byla zásilka přepravována
4. Případné poškození přepravního obalu
Návod na nafocení na stránkách našeho smluvního přepravce.
Reklamační řád naší společnosti Servisbal Obaly s.r.o.