Máme pro vás dárek! Čím více nakoupíte, tím lepší dárkový kupon získáte.zobrazit méně ZJISTIT VÍCE
zobrazit více ZJISTIT VÍCEKontakty
Po – Pá: | 7:00 – 16:00 |
Provozovatel
Na Poříčí 661 | IČ: 49811169 |
518 01 Dobruška | DIČ: CZ49811169 |
Bankovní spojení
Účet CZK: 600 59 02/0800
Účet EUR: 600 60 32/0800
IBAN: CZ69 0800 0000 0000 0600 5902
Společnost SERVISBAL OBALY s.r.o je zapsána v obchodním rejstříku vedeném v Hradci Králové, spisová značka C 4766.
Informace o stavu objednávky
e-mail: | shop@eobaly.cz |
telefon: | +420 499 97 97 97 |
Reklamace
e-mail: | reklamace@eobaly.cz |
telefon: | +420 499 97 97 97 |
Administrátor
technické problémy
(přihlašování, zákaznické účty, chyby)
e-mail: | nyms@servisbal.cz |
telefon: | +420 499 979 797 |
Po – Pá: | 7 – 11 | 12 – 15:30 |
Osobní odběr
Osobní odběr je možný až po objednání na eshopu a přijetí emailu s potvrzením o vyřízení.
Po – Pá: | 11:00 – 14:00 |
S čím potřebujete poradit?
Objednávka
-
Stav své objednávky, můžete zjistit zde.
helpOsobní odběr u nás ve firmě.
Je nám líto, ale přesný čas Vám nedokážeme sdělit. Vyčkejte prosím na výzvu emailem k odběru.
helpDodání zboží dopravcem na adresu
Při odeslání zboží Vám zašleme na e-mail číslo zásilky pro možnost sledování zásilky na stránkách dopravce. Dodání je zpravidla následující pracovní den.
-
Změnu nebo storno objednávky je možné provést do doby, než je vystavena faktura.
helpZměna způsobu platby nebo dodání
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář. Pokud Vám nešlo zaplatit můžete platbu změnit v uživatelském účtu.
helpZměna produktu
Změnit produkt v objednávce lze jen v případě, že není předána dopravci. V opačném případě je potřeba objednávku stornovat a udělat objednávku novou. Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
-
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.
Kontaktní formulářZměna údajů
-
help
Změnil jsem IČO, DIČ
Pokud jste změnili IČO nebo DIČ je potřeba se u nás znovu registrovat pod jiným emailem. Pokud chcete používat stávající email, napište nám.
helpZměnil jsem IČO, DIČ a chci historii svých objednávek v novém účtu.
Tuto možnost Vám umožňujeme. Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.
Kontaktní formulářDotaz ke zboží
-
Máte zájem o zboží, které aktuálně nemáme v nabídce? Pokud je to v našem oboru podnikání, Váš podnět rádi prodiskutujeme.
Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.
Kontaktní formulářReklamace
-
V případě, že jste svou zásilku obdrželi poškozenou, postupujte prosím dle návodu Jak postupovat při přebírání zásilky.
Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.
Kontaktní formulářPochvala/Stížnost
-
Líbilo se Vám něco na našich stránkách. Poradil Vám někdo správně? Podělte se s námi o Vaše postřehy. Potěší nás to.
-
Něco jsme zanedbali? Někdo z našeho týmu Vám dostatečně nepomohl? Dejte nám vědět, abychom mohli služby zlepšovat a příště jste mohl být spokojený.
Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.
Kontaktní formulářFaktury a platby
-
Pokud máte fakturu po splatnosti ve svém účtu naleznete fakturu v pdf včetně platebních informací. Jestliže máte dotazy ohledně fakturace, pište na: fakturace@servisbal.cz, popřípadě volejte: 499 97 97 97.
Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.
Kontaktní formulář