Máme pro vás dárek! Čím více nakoupíte, tím lepší dárkový kupon získáte.zobrazit méně ZJISTIT VÍCE

zobrazit více ZJISTIT VÍCE

Nejčastější dotazy

Zákaznické centrum
499 97 97 97
Zákaznické centrum je Vám k dispozici:
Po – Pá: 7:00 – 16:00

S čím potřebujete poradit?

Objednávka

  • Stav své objednávky, můžete zjistit zde.

    help

    Osobní odběr u nás ve firmě.

    Je nám líto, ale přesný čas Vám nedokážeme sdělit. Vyčkejte prosím na výzvu emailem k odběru. 

    help

    Dodání zboží dopravcem na adresu

    Při odeslání zboží Vám zašleme na e-mail číslo zásilky pro možnost sledování zásilky na stránkách dopravce. Dodání je zpravidla následující pracovní den.

  • Změnu nebo storno objednávky je možné provést do doby, než je vystavena faktura.

    help

    Změna způsobu platby nebo dodání

    Použijte, prosím, náš kontaktní formulář. Pokud Vám nešlo zaplatit můžete platbu změnit v uživatelském účtu.

    help

    Změna produktu

    Změnit produkt v objednávce lze jen v případě, že není předána dopravci. V opačném případě je potřeba objednávku stornovat a udělat objednávku novou. Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

  • Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.

Kontaktní formulář

Změna údajů

  • help

    Změnil jsem IČO, DIČ

    Pokud jste změnili IČO nebo DIČ je potřeba se u nás znovu registrovat pod jiným emailem. Pokud chcete používat stávající email, napište nám.

    help

    Změnil jsem IČO, DIČ a chci historii svých objednávek v novém účtu.

    Tuto možnost Vám umožňujeme. Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.

Kontaktní formulář

Dotaz ke zboží

  • Máte zájem o zboží, které aktuálně nemáme v nabídce? Pokud je to v našem oboru podnikání, Váš podnět rádi prodiskutujeme.
     

Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.

Kontaktní formulář

Reklamace

  • V případě, že jste svou zásilku obdrželi poškozenou, postupujte prosím dle návodu Jak postupovat při přebírání zásilky.

Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.

Kontaktní formulář

Pochvala/Stížnost

  • Líbilo se Vám něco na našich stránkách. Poradil Vám někdo správně? Podělte se s námi o Vaše postřehy. Potěší nás to.

  • Něco jsme zanedbali? Někdo z našeho týmu Vám dostatečně nepomohl? Dejte nám vědět, abychom mohli služby zlepšovat a příště jste mohl být spokojený.

Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.

Kontaktní formulář

Faktury a platby

  • Pokud máte fakturu po splatnosti ve svém účtu naleznete fakturu v pdf včetně platebních informací. Jestliže máte dotazy ohledně fakturace, pište na: fakturace@servisbal.cz, popřípadě volejte: 499 97 97 97.

Máte u nás účet? Přihlaste se a my vše vyplníme za Vás.

Kontaktní formulář